Vi är glada att kunna presentera Urban Karlstam, en erfaren talare och analytiker av konsumentbeteenden, som kommer att tala på Empack 2023 den 4 oktober kl. 13.00-13.30. Urban är en del av Motherland, en strategisk designbyrå med globalt fokus. Under sina år inom branschen har Urban analyserat konsumentbeteenden och hjälpt varumärkesägare över hela världen att fatta beslut inom varumärkes- och förpackningsutveckling.
Urban kommer att hålla ett seminarium med titeln “Hur du vinner konsumenten på en stormig marknad – idag, och i morgon”. I dagens samhälle möts konsumenter av en överflöd av valmöjligheter och ständigt ökande antal nya varumärken. Detta skapar en stormig marknad där det är viktigt att förstå hur människor fungerar och agerar vid köpögonblicket för att vinna konsumentens förtroende och lojalitet.
Under seminariet kommer Urban att presentera tankeväckande insikter om konsumentpsykologi och beteenden. Han kommer att dela användbara verktyg och ge en grund för ett framgångsrikt recept för att vinna konsumenten både idag och i framtiden. Publiken kommer att få insikter om den förändrade verkligheten på marknaden, hur konsumenter värderar produkter i hyllan, hur hjärnan avkodar information, vikten av att definiera målgruppen på rätt sätt samt betydelsen av förpackningen och dess livscykel. Urban kommer tala på Designscnen i Design Avenue området!
Motherland, där Urban är verksam, är en strategisk designbyrå med en global närvaro. De arbetar med varumärkesägare i 24 länder för att stärka attraktionen långsiktigt med ett hållbarhetsfokus enligt ett triple bottom line-perspektiv: människor, planeten och välståndet. Med sin breda kunskap och erfarenhet är Urban en respekterad expert inom branschen och kommer att ge en inspirerande och lärorik presentation på Empack 2023.
Missa inte detta och mycket annat på Empack Stockholm 2023!